سلام بر فضه ی خادمه

سلام بر فضه ی خادمه

سلام بر فضه ی خادمه

فضه ی خادمه ام دست علی یار من است

چه غم از غصه و غم فاطمه غمخوار من است

فضه ی خادمه ام حافظ قرآن مجید

نفس حضرت صدیقه مدد کار من است

فضه ی خادمه ام مورد الطاف رسول

حضرت ختم رسل سید و سالار من است

ذکر شام و سحرم یا علی و یا زهراست

این ولایت نمک سفره ی افطار من است

خدمت پنج تن آل عبا کردم و زآن

صف به صف فوج ملک خادم دربار من است

بسکه پای حسن و روی حسین را شستم

لطف حق شامل حال من و افکار من است

فاطمه ان م حساس مرا کرد صدا

داغدار از غم او این دل بیمار من است



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 20 فروردين 1394برچسب:هیعت حضرت ابوالفضل روستای امیرلو, ] [ 23:43 ] [ محمد علي خدابنده لو ]
[ ]